:
:
:
:
...Loading...

מיקס - קווים מנחים

קווים מנחים למיקס


•        Sub-sonic frequency range  1Hz-20Hz:
לא ממש נשמע, יותר מורגש.
ניתן ליצור ע"י אורגן צינורות גדול.
בשימוש בסרטים בכדי לתת ריאליסטיות לפיצוץ ו/או רעמים.
•        Very Low Bass frequency VLF – 20Hz-40Hz:
ע"י תו נמוך בסיסי של פסנתר.
אורגן ונבל גדולים.
רוח, מיזוג אויר וכ'ו...
•        Low frequency Range (Bass) LF 40Hz-160Hz:
מכיל את יסודות התדר הנמוך של רוב המבנים המוסיקליים.
נוצר ע"י התדר הבסיסי של תוף, פסנתר, אורגן וגיטרה בס.
•        Low Mid Frequency Range LMF – 160Hz-315Hz:
תחום הביניים שבין LF ו MF
מכיל את היסודות הנמוכים של טנור (קול גברי גבוהה) עד סופרנו (קול נשי גבוהה), חצוצרה, קלרינט, אבוב, חליל.

•        Mid Frequency Range MF – 315Hz-2500Hz:
האוזן די רגישה לתחום תדרים זה, השמעת התחום הזה לבדו תיצור צליל הדומה לקול דרך טלפון.
רוב הכלים עשירים בהרמוניות נמוכות, כך שרוב האנרגיה הקולית נמצאת בתחום הזה.
•        High Mid frequency Range HMF – 2.5kHz-5kHz:
האוזן מאוד רגישה לתחום זה, תדרים בתחום זה יספקו בהירות והגדרתיות לצלילים מורכבים.
ישנם רמקולים המתוכננים להיות הכי יעילים בתדר 3000Hz.
קולות שירה ייצרו הרמוניות בתחום הזה.

•        High Frequency Range HF (Brilliance) – 5kHz-10kHz:
גורם לצלילים להשמע בהירים, מבריקים יותר או ברורים יותר, אך אין הרבה אנרגיה בתחום זה (רוב הכלים אינם מיצרים תדר בסיס מעל כ-4KHz).
תחום זה נותן ברק וניצוץ לצלילים כגון מצילות.

 
•        Very High Frequency Range VHF 10kHz-20kHz:
מכיל מעט מאוד מסה"כ האנרגיה של מוסיקה.
מוסיקה עשירה בהרמוניות (תזמורת מוסיקה קלאסית) תשיג יתרונות משימוש בתחום זה, כיוון שתחום זה מוסיף תחושה של ריאליסטיות (מציאותיות).
  
Vocal EQ:

125Hz - 250Hz: הבסיס (Fundamental) של דיבור.
350Hz - 2000Hz: התחום בו נמצאת רוב האנרגיה של הדיבור.
1.5KHz - 8KHz: מעט אנרגיה בתחום זה, אך מאוד חשוב לבהירות ומובנות של דיבור.
100Hz - 500Hz:הגברה קלה תיתן מלאות, הגברה חזקה תיתן קול רועם וגדול, חיתוך יעשה את הקול חלול וחלוש.
2KHz - 5KHz: חיתוך יפחית מובנות ובהירות, הגברה תיתן צליל נוקשה ומתכתי.
4KHz - 7KHz: הגברה תגרום שורקנות.

Kick Drum:

60Hz - 100Hz : הגברה עבור עומק ותדרים נמוכים.
הגברה סביב 2kHz עבור  .Slap / attack / click

Snare Drum:

הגברה סביב: 240Hz - 500Hz  - שמן.
הגברה סביב: 2-5kHz -  Click, קריספיות.

Hi Hat:

Hz 200 - הגברה סביב .Gong type sound
הגברה סביב 5-10kHz – נצנוץ.

 

Toms:

מלאות / גוף – הגברת התהודה – Floor Tom: 240Hz ,Hi Toms: 80-120Hz.
AttacK  :2-5 kHz.

Cymbals:

Gong – 200 Hz
Overtones – 10 - 14 kHz
 
Bass guitar:

60Hz - 100Hz: הגברה בשביל תחום תחתון של הבס. יותר מידי ייצור אפקט רועם.
700Hz - 2000Hz: הגברה מועטה לצורך attack / pluck sound ונקישותיות.


Electric Guitar:

240Hz - 400Hz מלאות / חום.
2KHz - 4KHz חדות.


Acoustic Guitar:

80Hz - 100Hz  חלק תחתון.
240Hz  : גוף / מלאות.
2KHz - 5KHz: בהירות,.attack.


Acoustic Piano:

60Hz - 120Hz: חלק תחתון / חום.
2.5KHz - 4KHz: בהירות.
4-10kHz :Overtones.


Horns:

120Hz - 240Hz מלאות.
5KHz - 7KHz : צווחנות .Attack.

Strings:
200Hz - 300Hz: מלאות / חום.
2kHz רעש של מיתר.
2KHz - 7KHz: צורמנות, חריקה, attack.

 

 רוצים לדעת עוד על  עריכת מיקסים? צרו קשר באמצעות האתר או בטלפון : 1-700-500-881 וצוות יועצי הלימודים של מכללת BPM ישמחו לענות לכם על כל שאלה ולתת לך את המידע הדרוש

 

 


:
:
:
:
...Loading...


בחר סוג חיפושselect
בחר קטגוריהselect
בחר תת קטגוריהselect